Kamui Kobayashi, a Caterham japán pilótája szerint az alacsonyra helyezett orrkúpok idén eddig több kárt csináltak az F1-ben, mint hasznot. A változtatás óta az ütközések során immár nem a hátsó, hanem az elöl lévő jármű emelkedik a magasba, magyarázta a versenyző, és ez történt akkor is, amikor Bianchi a sorsdöntő suzukai kicsúszásakor a pálya szélén álló traktorba rohant, hiszen a mentő jármű a hatalmas súlya ellenére is elemelkedett a talajtól, miközben a Marussia alácsúszott - írja a Formula.hu.
"Láthattuk, hogy a traktor szó szerint a levegőbe repült, miután az autó alácsúszott. Ez így nem jó. Szerintem az alacsony orrkúp nem tűnik a legjobb megoldásnak ilyen esetekben” - nyilatkozta Kobayashi.
„Erről már az én melbourne-i balesetem során is megbizonyosodhattunk, amikor az autóm Massa Williamse alá csúszott. Az egész ötlet mögött az az elgondolás állt, hogy az autók biztonságosabbak legyenek, de ebben a szezonban inkább arról bizonyosodhattunk meg, hogy ez a dizájn nagy veszélyt hordoz magában” - tette hozzá.
Tiszta tekintet, őszinte mosoly: Mindent Jules Bianchiról
Forma-1 rajongó kolléganőnk, Andi Bianchi balesete után összeszedte, mi mindent kell tudnunk a Forma-1-versenyzőről. Azt például tudtad, hogy Schumacher volt a példaképe vagy hogy mikor ült először a volán mögé? Nos, cikkünkből kiderül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.