A cég közleményében azt írja: "Földi kiszolgáló partnerünket, a Malév Ground Handlinget felszólítottuk, hogy a Wizz utasok esetében azonnal függessze fel alvállalkozója, a Budport szolgáltatásainak használatát. Most azon dolgozunk, hogy alternatív megoldásokat dolgozzunk ki annak érdekében, hogy fejlesszük a repülőtéri élményt."
A panaszok leginkább az utastérbe felvihető kis- és nagy poggyászok miatt érkeztek. A tervek szerint mostantól minden repülőtéren ésszerűen és méltányosan engedik fel a kézipoggyászokat a fedélzetre akkor is, ha a mérőkeretből kilógnak a kerekek vagy a fogantyú.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.