A Frozen (magyarul: Jégvarázs) egy év alatt olyan hatást gyakorolt a játékvilágra, hogy a Mikulás kívánságlistáján első helyet foglal el. Ez azért is meglepő, mert Barbie eddig piacvezető volt minden tekintetben. Ráadásul ma már nem csak az irreálisan tökéletes testűt választhatjuk, hanem a pattanásosatis.
Barbie az elmúlt években olyan központi szereplővé vált, akit már létrehoztak bevert arccal, hogy tüntessenek a családon belüli erőszakért, és megalkották dupla tokával, hogy felhívják a hangsúlyt arra, hogy milyen károkat okozhat, ha a gyerek azt hiszik, hogy olyan külsővel kell rendelkezniük, mint a tökéletes babának.
Az új kedvenc azonban még így is az egy éve színre lépő Elza, a Jégvarázs hősnője. Őszinte, a szeretet hajtja és nem utolsó sorban, nagyon jól énekel. A Let it go! (Legyen hó!) szintén hatalmas sikereket ért el hazánkban is. Sőt, már kapható a színváltoztatós Jégvarázs melltartó, és a Jégvarázs esküvői ruha is. Kell ennél több, hogy meghódítsa a szíveket?
A fiúknál is változás állt be idén: a kisautók felett a LEGO vette át az uralmat. Bár ez sem meglepő, ugyanis már mindent megépíthetünk, amit csak kitalálunk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.