Sajnos Kállay-Saunders András döntős produkciója nem úgy sikerült, ahogy eltervezte. Hiába adhatta elő kétszer is technikai hibára hivatkozva, a második előadása sem lett sokkal jobb. Az érintettek később közös tárgyalóasztalhoz ültek, hogy tisztázzák a történteket.
Az MTVA közleménye szerint a műsor gyártójának képviselői, valamint a Kállay Saunders Band menedzsere, Tabár Zoltán, kiadója, Bérczes Ádám, valamint zenésze, Tóth Ádám vettek részt a megbeszélésen, és közösen meghallgatták a vágatlan hangsávokat. Ezután arra a következtetésre jutottak, hogy egyik fellépés során sem volt technikai hiba vagy szabotázs, Kállay Saunders András a monitorrendszerből sugárzott, C mollban rögzített zenére D mollban adta elő az előadását.
A közleményre viszont az énekes egy Facebook-posztban reagált, amiből nem úgy tűnik, hogy ő elfogadta ezt az álláspontot.
„Komolyan? Szombat óta igazán nem is szóltam erről a témáról egy szót se, mivel őszintén: nem érdekel. Nem mondtam, hogy ez meg az az ember lehet hibás, mivel nem akarnék rosszat senkinek, attól nem lesz jobb nekem semmi. De légy szíves, ne nézzetek hülyének, nem tegnap kezdtem el énekelni. Téma lezárva" - írta oldalára András, aki nem volt ott a tárgyaláson. A zeneszám szerzőjének, Pacsai Márknak is csak telefonon játszották be a zenei alapot.
A Bors felkereste Pacsai Márk zeneszerzőt, aki elárulta, hogy ő nem járult hozzá a közleményhez.
“Valóban telefonon játszották be nekem a zenei alapot, és fel vagyok háborodva. A nyilatkozathoz nem járultam hozzá, nem tudom elfogadni annak tartalmát, és azt kérném az MTVA-tól, mondják meg, mi történt aznap este, mert C-moll alapra nem lehet D-moll hangnemben énekelni” - mondta a lapnak a szakember.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.