Hamarosan a vonat elejéből, a szélvédőn át nézhetik az utasok, ahogy száguldanak a 4-es metró szerelvényei. A vezetőfülkéket ugyanis bontják, ezzel az utastér is megnövekszik kis mértékben.
A 4-es metró eddig is automata vezérlésű volt, akik utoljára a vezetőfülkében ültek, nem irányították a szerelvényeket, csupán “járműfelügyelőként” voltak jelen. Szeptember után azonban már ők is csak kívülről, a forgalmi felügyeletről avatkoztak be, ha problémát észleltek. Éppen ezért bontják a vezetőfülkéket, így nemsokára a fővárosban egyedülálló utazási élményben lehet részünk - írja az Origo.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.