Paris Hilton közös együttműködésbe kezdett a világ egyik vezető szénsavasító készülékeket gyártó vállalatával, a SodaStreammel. A közös kampány célja az, hogy felhívják az emberek figyelmét a túlzott PET palack használatra, illetve az ebből fakadó környezetszennyezésre.
Naponta több, mint 1 milliárd palackot használ az emberiség, melyeknek egy része még mindig tárolókban sorakozik, hiába a szelektív hulladékgyűjtés. A SodaStream mindig is azon dolgozott, hogy ezt a mennyiséget lecsökkentse anélkül, hogy az embereknek le kellene mondaniuk az üdítőfogyasztásról.
Paris Hilton pedig melléjük állt, és közösen kampányolt a céggel, hogy az üzenet minél több emberhez eljusson. A 36 éves sztár mostanában visszafogta a médiás szerepléseit, és a frissen megjelenő cikkei is arról árulkodnak, hogy a komolytalan lányból mostanra érett nő lett.
„Imádtam dolgozni ezen a projekten, nagyon fontos üzenetet közvetít és mindenki számára megadja a választás lehetőségét egy fenntarthatóbb, egészségesebb életre" - nyilatkozta Paris.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.