Ahogy azt már korábban megírtuk, az Adidas úgy döntött, hogy azzal a lánnyal fogja reklámozni a legújabb cipőjét, aki köztudottan nem borotválkozik már egy éve. Arvida Byström szeretné, ha mindenkit elfogadnánk olyannak amilyen, ezért vett részt a #noshave kezdeményezésben.
A sportmárka döntése azonban sokaknak nem tetszik, többek között a hazai hírességek is kifejtették a témával kapcsolatos véleményüket:
"Gyerekek, hadd mondjam el, mert gondolom fontos egy férfi véleménye is. Ez, amit így látok képen, ez nagyon visszataszító. Ki merem mondani. Rohadtul nem jön be. Nem tudom elfogadni, de higiéniai szempontból sem. Ehhez legyen gusztusa annak, akinek két anyja van" - mondta Istenes László a Mokkában.
"Szerintetek ez jó reklám? Egy undorító, ápolatlan nőt odarakni?" - reagálta Hajdú Péter a #Bochkor című műsorban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.