A Marketing&Media magazin összeállította a hazai celebek rangsorát, a címlapsztárok között nagy volt a mozgás.
Az eredmények szerint ugyan Hajdú Péter volt látható legtöbbször magazinok címlapján a súlyozott pontszámításnak köszönhetően Sarka Kata végzett az első helyen. Őt követi Hajdú Péter, majd Demcsák Zsuzsa.
A legtöbbet nézett televíziós Kiss Ramóna lett, őt Till Attila követi, MAjka pedig a harmadik helyet érte el. A tavalyihoz hasonlóan ezúttal is az egyes celebekhez megadott műsorok adott csatornán futó epizódjainak kumulált 1 perces elérése alapján állt össze a lista, amely a 2017. január 1.–december 31. között a 4+ célcsoport körében felvett adatokat tartalmazza.
Idén első alkalommal a közösségi médiában is megvizsgálta a magazin a celebek teljesítményét, nem meglepő módon FAcebookon az első helyezett Kasza Tibi lett. Rubint Réka került a második helyre, Hosszú Katinka pedig harmadik lett.
Instagramon persze már más a helyzet, Palvin Barbinak utolérhetetlen előnye van, a második Dzsudzsák Balázs lett, a harmadik pedig egy fitneszsztár, Tóth Attila található.
A hazai YouTube-toplista élén fej fej mellett áll PamKutya és a Videómánia. A lista összeállításának időpontjában mindössze hatezer feliratkozó különbséggel nyertek PamKutyáék a Dancsó Péter által létrehozott Videómániával szemben. A két „nagyágyú" mögött a TheVR (Fábián István, Komzsik János), luckeY (Fábián Miklós), Peter Gergely, valamint az UNFIELD (Csenki Patrik) található, ők azok, akik több mint 500 ezer feliratkozót gyűjtöttek össze.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.