1. Kifelejtünk valakit
Céges ajándékozások esetén gyakoribb, hogy valaki lemarad a listáról, de az is gyakori, hogy a legkedvesebb ügyfélről, partnerről feledkezünk meg, ezért mindig legyünk alaposak, és egyeztessünk másokkal is a listáról.
2. Elírás
Nem jó üzenet, ha az ajándékhoz tartozó kártyán rosszul szerepel a partner neve vagy titulusa. Senkinek nem esik jól, ha azt látja, nem törődnek vele eléggé ahhoz, hogy legalább a nevét megtanulják leírni.
3. Nem megfelelő ajándék
Az üzleti életben nehéz megtalálni a nem túl személyes, de nem is semmitmondó ajándékok közötti arany középutat, pedig éppen erre van szükség, ugyanis a túl nagyvonalú, a túl személytelen, de a túlságosan személyes ajándék is okozhat problémát.
4. Köszönet
Az ajándék nemcsak figyelmesség, de egyben köszönet is az egész éves közös munkáért, de nemcsak az ajándékozónak kell kinyilvánítania ezt, hanem a megajándékozottnak is. Ezt a szabályt akkor is szem előtt kell tartani, ha az ajándék, amit kaptunk, nem túl örömteli - írja a Piac és profit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.