A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara VR-élményekkel szeretné segíteni a fiatalokat abban, hogy könnyebben hozzák meg életük egyik első nagy döntését. A nyolc méter hosszú, kinyitott állapotában hét méter széles kamion már a mérete miatt is elég figyelemfelkeltő, amit intenzív lila színe tovább fokoz. A modern helyszínen nyolc fiatal próbálhatja ki egyszerre, hogy milyen izgalmas feladatokkal találkozik egy építőipari szakember, egy autószerelő, egy szakács vagy éppen egy divattervező. A Szakma Sztár Fesztiválon Tatár Csilla és Marton Adrienn is megismerkedhetett a rendhagyó, edukációs, virtuális installációval.
Marton Adrienn gyermekeinek még van idejük meghozni a nagy döntést. „Annyi biztos, hogy én támogatom majd őket, így biztosan jól fogják megélni a szakmaválasztást" – árulta el az ételstylist.
Több szakma van a tarsolyomban, és nem féltem váltani, mert megéreztem, mi az, ami igazán boldoggá tesz.
A kamion interaktív lehetőségét kihasználva Csilla a vendéglátás szakmacsoporttal ismerkedett a virtuális szemüveg segítségével. „
pontosan tudtam, hogy mit szeretnék csinálni, nekem nem volt kapunyitási pánikom,
Abban bízom, hogy Milán nyitott marad annyira a világra, hogy pusztán csak egy kis útmutatásra lesz szüksége ahhoz, hogy megtalálja azt, amiben igazán önmaga lehet.
Az MKIK kamionja idén 52 helyszínre látogat majd el országszerte, a pályaválasztás előtt álló fiatalok egészen május végéig ismerkedhetnek a kamion által biztosított virtuális tartalommal. A roadshow első állomásán, a Szakma Sztár Fesztiválon Tatár Csilla és Marton Adrienn Vörös-Gubicza Zsanett-tel, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara oktatási és képzési igazgatójával beszélgetett a pályaválasztás kapcsán a szülői szerepekről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.