Dér Heni olyan alkalmazáshoz adta a nevét, ami vicces válaszokat ad különböző párkapcsolati kérdésekre, de emelt áras SMS-ben, darabonként 508 forintért - írja a Bors. Az alkalmazás egyértelműen a tinédzsereket célozza meg, akiknél a tudatos telefon- és internethasználat még nem feltétlenül alakult ki. A szülők szerint az énekesnő felelőtlen volt ezzel a hirdetéssel, amellyel költekezésre buzdítja a fiatalokat.
"Mielőtt megosztottam volna a posztom, egyeztettem a céggel és a megfelelő tájékoztatás mellett tettem közzé. Nem buzdítottam senkit arra, hogy százezreket költsenek erre, nem gondolom, hogy az én felelősségem lenne. Ha én elkötelezem magam egy ilyen cég mellett, nem kell minden gyereknek engem követnie. A szülőknek kell eldönteni, költenek-e erre. Én nem mondtam, hogy adjanak telefont a kezükbe, inkább azt, hogy a szülők döntsék el, hogy mit engednek meg a gyerekeiknek és mit nem, ne az internet nevelje őket!" - nyilatkozta a lapnak Heni, aki a negatív kommentek miatt eltávolította posztját, de hangsúlyozta, hogy nem tartja magát felelősnek a dologban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.