A Liverpoolban élő kislány épp késésben volt, ezért elnézte a járat számát, és rossz buszra szállt fel. Amikor édesanyja – aki aggódni kezdett, amiért lánya még nem ért haza – felhívta, Meghan zokogva vette fel a telefont, és a pánik miatt azt sem tudta megmondani, merre van. Anyja kérésére a kislány átadta a telefont a buszvezetőnek, aki emberi figyelmességből és kedvességből jelesre vizsgázott.
Felajánlotta ugyanis, hogy műszakja végén, elviszi a házukhoz közeli megállóba a kislányt, ahonnan a gyerek már biztonságban haza tud menni.
Tettéért a vállalat a hónap dolgozójának jelöli a sofőrt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.