A Super Bowl elképesztően magas nézettsége miatt a reklámidő rendkívül drága a Super Bowlon: idén már 5,6 millió dollárba – nagyjából 1,7 milliárd forintba – került harminc másodperc. A hatalmas érdeklődés miatt érthető, hogy a legnagyobb cégek mindenképpen szeretnék képviseltetni magukat egy-egy filmecskével, és az is, hogy általában erre az alkalomra tartogatják a legkreatívabb, sokszor sztárok főszereplésével készített reklámjaikat.
A Trónok harca Aryája, vagyis Maisie Williams egy Audiban élvezi a vezetést, miközben a Jégvarázs betétdalát énekli...
...a Breaking Bad főhőse, Bryan Cranston a Mountain Dew kedvéért Tracee Ellis Rosszal játssza el újra a Ragyogás híres jelenetét:
A Cheetos kisfilmje így néz ki, MC Hammerrel:
A Squarespace nevű, egyedi honlapokat kínáló cég Winona Rydert viszi el a nevét viselő városkába, vagyis a minnesotai Winonába:
Missy Elliott és H.E.R. a Pepsi filmjében szerepel:
További szellemes reklámokért kattints IDE.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.