A Looma egy kijevi reklámügynökség, akik a fejükbe vették, hogy ők is megpróbálnak tenni valamit a koronavírus megfékezése érdekében. Észrevételeik szerint még mindig rengetegen vannak, akik nem veszik kellően komolyan a járványt, ezért első sorban nekik szerettek volna üzenni.
A népnevelésnek egy olyan formáját választották, ami a többségnek hamar szimpatikussá vált, hiszen régi nagy klasszikus képeket öltöztettek fel a koronavírusra jellemző motívumokkal. Így történhetett meg, hogy Michelangelo, Leonardo da Vinci vagy Frederick Leighton képeire is maszkok, gumikesztyűk vagy kézfertőtlenítők kerültek.
Persze, a képek mondanivalója nagyon is komoly, ám az mindenképpen értékelendő, hogy XXI. századi, jófej, laza eszközökkel igyekeztek tenni valamit a közös célunk érdekében.
Kattints rá az alábbi képre, és nézd meg a galériánkat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.