Talán sokak számára nem okoz meglepetést, hogy a tavalyi karantén ideje alatt a koronavírus volt a legkeresettebb szó.
Nem kevesebb, mint 32 millió alkalommal írtuk be az internetes keresőbe.
Második helyen végzett a Google Classroom, amit 16 millió alkalommal kerestünk rá, de még így is gyakorlatilag fele akkora volt az érdeklődés, mint a vírusra - írta a Metropol alapján a Ripost.
Ezt követték a koronavírusteszt és a maszk keresőszavak: előbbit nagyjából 1 millió alkalommal írtuk be a keresőbe, utóbbit pedig hullámzó érdeklődés övezte. Később megjelentek a különféle maszkszabásmintával kapcsolatos keresések, illetve a személyre szabott, mintás maszkokhoz fűződő böngészések.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.