A Metropol hőmérővel mérte meg, hogy mégis mennyi az annyi:
"A Tátra villamoson 36 fokot mértünk. A klímával nem rendelkező járművőn, még nagyobb lett volna a hőség ha a nyitott ablakokon a menetszél nem „hűti" le az utasteret. A Ganz villamoson volt a legnagyobb a forróság, itt 38 fokot mutatott a hőmérő. Két megálló után már ömlött az emberről a víz. A klímás CAF villamoson is megmértük a hőmérsékletet. Itt a légkondi hatására 27 fokot mértünk. Lapunk, a buszokon is mért, ott 36 fokot mutatott a hőmérséklet."
A Bors mutatott egy képet, melyen jól látszik, hogy az egyik utas karja megégett. Állítása szerint az 1-es villamoson sérült meg, miközben az ablaknál lévő fémcsíkra támaszkodott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.