"A bejelentett hibát felvettük a javítási listánkra" – írta 2021. júniusában a jarokelo.hu-nak a Budapest Közút Zrt, miután az panaszt nyújtott be a Corvin-negyed aluljárójának beázása miatt – derítette ki a Metropol
A beázás már évek óta tart, ráadásul a földön óriási tócsa keletkezik, amit kerülgetni kell, a beázott plafon alatt pedig egy jegyautomata áll. A gyalogosok már többször jelezték a problémát, mégsem történt semmi. Májusban a Járókelő blog szerzője ezt a választ kapta az üggyel kapcsolatban az illetékestől:
„A 00083403 számú bejelentésben szereplő Bp. VIII. Corvin-negyed aluljáró üzemeltetése, fenntartása a Budapest Közút Zrt. feladatai közé tartozik. Az illetékességünkbe tartozó üzemeltetési, fenntartási feladatokat a Fővárosi Önkormányzat által biztosított források erejéig a műszaki és gazdaságossági szempontok alapján a rendelkezésre álló kapacitási lehetőségeinkhez mérten folyamatosan végezzük. A bejelentett hibát felvettük a javítási listánkra."
„Ha sokáig ázik még a plafon, félő, hogy a vakolat is hullani kezd. Nem is tudom, mi történne, ha ráesne valakire, egyáltalán milyen következménye lenne annak"
-mondta a lapnak az egyik rendszersen arra járó gyalogos.
Ide kattintva megtekinthető, milyen állapotok uralkodnak a beázott Corvin téri aluljáróban.
Ez is érdekelhet: Bántalmazták és kiraboltak egy férfit a Nyugati aluljáróban - Videó
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.