"A nővéremnek hétezerről megugrott majdnem ötvenezerre a követőinek a száma az Instagramon. Ezért elkezdett érdekelni, kicsit utánanéztem és az ötvenezres követőszámnál van egy komolyabb pénz, amit kap egy influenszer. Szerintem a pénz áll a középpontban ebben a hazugságokkal teli lejáratókampányban" - nyilatozta Gerda, Zsóri Martin influencer-menedzser pedig a Borsnak beszélt arról, hogy amíg Liliána korábbi bejegyzéseit legfeljebb 1-2 ezer felhasználó lájkolta, a decemberi vallomására 22 ezer ember reagált.
„Manapság a tényleges like-ok száma már értékesebb a hirdetők számára, mint a követőké. Szilágyi Liliána 46 ezer követővel már alkalmas reklámozásra, akár már multinacionális cégek is megkereshetik őt" - tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.