A felmérés alapján a 18-49 év közötti magyar férfiak többsége (67 százalék) stabilitásra törekszik a mindennapokban.
Ennek ellenére karrierválasztásnál a fizetés összege nagyjából csak egyötödüknek fontos, a megkérdezettek négyötödének kevésbé vagy egyáltalán nem.
Ugyanakkor a válaszadók közel 80 százalékának kifejezetten fontos, hogy szakmáját mások is megbecsüljék. Az alapvégzettségűek 20 százalékának, míg a magasabb iskolai végzettségűek közül minden negyediknek számít, hogy a külvilág elismerésre méltónak találja jelenlegi állását. Ez a kérdés a városban élőknek alig 6 százalékát, és a falun élőknek mindössze 1 százalékát nem foglalkoztatja.
Az MTI-hez eljuttatott összefoglaló szerint a férfiak pusztán negyedének sarkalatos kérdés, hogy otthonról is elvégezhető munkát válasszon. Míg a budapestiek közel egyötöde, a falun élőknek majdnem harmada részesíti előnyben a home office-t.
A válaszadók több mint 40 százaléka preferálja a rugalmas munkaidőt, a többség viszont a fix órákra szavaz. Csak a 18-29 éves és a 40-49 éves korosztály töredékének (4 százalék) meghatározó, hogy flexibilis munkahelyen dolgozzon.
A felmérést az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. áprilisban készítette, az 500 fős válaszadói minta reprezentatív a 18-49 éves férfiakra korcsoport, végzettség, lakóhelytípus és régió alapján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.