"Amikor 2008-ban elvállaltam ezt a munkát, azt reméltem, öt évig a pozícióban maradok. Tizennégy évvel később itt az idő, hogy elkezdjem írni életem új fejezetét" - tette közzé szerdán Facebook-oldalán.
Sandberg a Facebook - ma Meta - hirdetési üzletágát vezette, és az volt a dolga, hogy az egy évente több mint százmilliárd dollárt (37 ezer milliárd forint) hozó gépezetté váljon.
A cég második legismertebb arcaként Zuckerberghez hasonlóan megosztó személyiség lett belőle, miután napvilágra került, hogy egyes üzleti döntései hogyan segítették a félretájékoztatás és a gyűlöletbeszéd terjedését.
A technológiai iparág egyik legfontosabb női vezetőjeként gyakran érte kritika, hogy miért nem tesz többet a nőkért, valamint a Facebook-termékek által megkárosítottakért.
Különösen az indulás éveiben különbözött élesen Zuckerbergtől abban, hogy könnyedén képezett hidat a technológia, az üzlet és a politika világa között, ám Zuckerberg azóta - részben a több kongresszusi meghallgatáson edződve - behozta a hátrányt.
Sem Zuckerberg, sem Sandberg nem adta jelét, hogy a távozás ne az utóbbi döntése lett volna, bár az utóbbi időben úgy tűnt, mintha háttérbe szorult volna más igazgatókhoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.