Az áruházlánc tatabányai üzleteiben 4 héten át tesztelte a vásárlói hozzáállást, s örömhírt jelenthettek be: a vevők támogatják a céljaikat.
"A négy hétig tartó, sikeres tatabányai próbaüzem során bebizonyosodott: vásárlóink is támogatják cégcsoportunk zöld filozófiáját és csatlakoznak fenntarthatósági kezdeményezéseinkhez többek között azzal, hogy környezetbarát csomagolóanyagokat használnak vagy épp csomagolásmentesen vásárolják meg a zöldségeket, gyümölcsöket" - mondta el a cég kommunikációs vezetője az Origónak.
Az új tasak anyaga rugalmasabb, így nagyobb súlyokat is elbír, ráadásul a hagyományos változattal ellentétben biológiailag lebomló, sőt házilag komposztálható, így a használatot követően a komposztba vagy a kommunális hulladéktárolóba is elhelyezhető. Az ára mindössze 15 forint lesz.
Az újfajta zacskók nedvszívó képessége erősebb, mint hagyományos nejlontasakoké, ezért pékáruk otthoni tárolására a könnyű kiszáradás miatt a cég nem javasolja, ám a pékáru-részlegeken, ahogy eddig, továbbra is papírtasakok állnak majd a vásárlók rendelkezésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.