Vikit nagyon megviselték a történtek, hiszen két éven át készült a megmérettetésre. Átszállással utaztak Madridba, ám a gépük késett, az összes csomagjuk elveszett, és hiába fizetett külön is azért, hogy felvihesse a kézipoggyászát, mégsem engedték meg neki. A csomagnak pedig nyoma veszett.
Mélységesen fel vagyok háborodva! Kaotikus állapotok uralkodnak a társaságnál. A bőröndömet egy hét alatt kaptam vissza, a barátnőmére 18 napot vártunk, akkor is egy, a reptéren dolgozó ismerős segített utánajárni a dolgoknak
– kezdte a Blikknek Miló Viki, aki sérelemdíjat követel a légitársaságtól az elszenvedett traumákért és a károkért. Mivel a bőröndjeik eltűntek, benne minden ruhájukkal és felszerelésükkel, a helyi boltokban kellett bevásárolniuk.
Nagyjából ezer euró az a kár, amit elszenvedtünk, ennek ellenére nem reagál senki, még annyit sem, hogy várjak türelemmel. Válaszra sem méltatnak! (...) A sérelemdíj összegét nem határoztam meg, várom az ajánlatukat is. Ráadásul eltelt lassan három hónap, és nem kevés pénzről beszélünk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.