Hétköznapi feladataink elvégzését ma már nehezen tudnánk elképzelni mosógép, hűtőszekrény, laptop vagy monitor nélkül, és a pihenés, szórakozás is merőben más lenne az élményszerű filmnézés, zenehallgatás, vagy akár a videojátékok nélkül. A dél-koreai LG már 1992-ben megalapította hazai leányvállalatát, azóta pedig folyamatos innovációkkal és egyedi technológiai megoldásokkal lepte meg a magyar vásárlókat ezekben a termékkategóriákban. A vállalat nem véletlenül választotta mottójául a Life’s Good szlogent: olyan eszközökkel szeretné segíteni a vásárlóit, melyek kényelmesebbé és szebbé teszik a mindennapi életet az otthonokban.
Mindez pedig igen jól tetten érhető az LG termékek technológiai fejlődésében: a 30 év alatt a doboztévéket felváltották a lapos plazma, az LCD, majd később a szinte papírvékony OLED képernyők; az egyszerű háztartási gépekből pedig egymással kommunikáló okos, energiatakarékos eszközök lettek. A magyar vásárlók már olyan eszközöket vihetnek haza, mint az okos, gőztechnológiát alkalmazó mosó-szárítógépek, elképesztő képminőségű és megjelenésű OLED tévék, a koppintásra átlátszóvá váló ajtajú hűtők, vagy az ergonomikus kialakítású, professzionális monitorok.
Az LG a kerek évforduló alkalmából szeptemberben különleges akciókkal és nyereményjátékkal ünnepli azt, hogy 30 éve van itthon a magyar otthonokban, stabil szervizhálózattal és ügyfélszolgálattal. Részletek az lg30.hu weboldalon találhatóak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.