A Világgazdaság értesülései szerint a cég kényszerből, pénzügyi adatainak romlása miatt hozta meg ezt a nehéz döntést. Az előfizetés megosztása a nem ugyanabban a háztartásban élő barátokkal, ismerősökkel növekedési lehetőségektől és jövedelemtől fosztja meg a vállalatot.
A Netflixnél sokáig fontolgatták, hogyan ellenőrizhetnék, hogy egy-egy előfizetés nem jut-e másik háztartásba, míg végül dűlőre jutottak. Nem azt akadályozzák meg, hogy valaki más is hozzáférhessen egy előfizetett szolgáltatáshoz, hanem más felhasználók csatlakozási kísérlete esetén az eredeti előfizető egy kódüzenetet kap, amit 15 percen belül kell érvényesítenie. Ezután a másik használhatja a szolgáltatást, a kódkérések azonban mindaddig érkeznek, amíg be nem fizetik a felárat.
A teszteket egyelőre Latin-Amerikában folytatják, de a Netflix hasonlót fontolgat bevezetni az Egyesült Államokban is. Hogy Európában mikor tervezik tesztelni az új rendszert, arról egyelőre nincs információnk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.