A tanulmányt az egyik fürdőruha márka készítette el, amely szerint az indiaiak az elsők, az USA-ban élők a másodikak, a svédek a harmadikak lettek, őket követik a japánok, a kanadaiak és a brazilok. Az ötvenes listára a magyarok is felkerültek, mégpedig a 38. helyre.
1. India 2628
2. USA 1936
3. Svédország 1899
4. Japán 1468
5. Kanada 1312
6. Brazília 1096
7. Franciaország 1033
8. Olaszország 1024
9. Ukrajna 958
10. Dánia 926
11. Lengyelország 919
12. Egyesült Királyság 773
13. Németország 721
14. Spanyolország 594
15. Mexikó 587
16. Kína 574
17. Írország 490
18. Izrael 482
19. Hollandia 443
20. Kolumbia 443
21. Norvégia 419
22. Törökország 416
23. Ausztrália 405
24. Új-Zéland 390
25. Libanon 340
26. Románia 330
27. Pakisztán 324
28. Csehország 285
29. Finnország 259
30. Görögország 255
31. Venezuela 250
32. Etiópia 245
33. Fülöp-szigetek 234
34. Thaiföld 197
35. Portugália 171
36. Vietnam 168
37. Izland 166
38. Magyarország 162
39. Szomália 156
40. Örményország 150
41. Belgium 147
42. Horvátország 143
43. Szaúd-Arábia 125
44. Egyiptom 117
45. Chile 116
46. Kuba 92
47. Albánia 89
48. Lettország 74
49. Indonézia 73
50. Svájc 69
A teljes nemzetet érintő listától a legvonzóbb nők és férfiak rangsora némiképp eltér, például a britek az összesített listán a 12. helyen állnak, de ha csak a férfiakat nézzük, ők a lista első helyén vannak.
A legvonzóbb nők listája így alakult: 1. India, 2. Japán, 3. Svédország, 4. Lengyelország, 5. Olaszország, 6. Brazília, 7. Ukrajna, 8. Franciaország, 9. Izrael, 10. USA. A férfiakat pedig így rangsorolták: 1. Egyesült Királyság, 2. India, 3. Olaszország, 4. USA, 5. Svédország, 6. Japán, 7. Franciaország, 8. Írország, 9. Belgium, 10. Brazília.
Listákat azonban nem csak az emberek külleme alapján készítetenek. Ha érdekel, melyek a legmenőbb foglalkozások a Tinderen, itt elolvashatod, ebben a cikkünkben pedig arról írtunk, itt pedig arról írunk, hogy egy nyelvtanulási platform szerint melyik a világ három legszebb nyelve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.