2013-ban Chloe Clem családjával Disneylandbe indult, amikor édesanyja kamerát ragadott, hogy megörökítse a nagy meglepetést. A videóban Katie közölte lányaival, hogy aznap nem iskolába mennek, hanem Disneylandbe. Míg a 7 éves Lily sírva fakadt örömében, addig Chloe, a kétéves kishúga nem osztozott a lelkesedésben: szkeptikus, fintorgó arckifejezéssel reagált. Ez a pillanat lett az, amelyből később világszerte ismert mém lett.
„A barátaim azt mondták: 'Ezt látnod kell. Ez őrület.' Felmentem a Tumblrre, és mindenhol Chloe kis arcát láttam” – idézte fel Katie Clem a People magazinnak. A mém hatására a Clem család hirtelen az internet sztárja lett.
Az eredeti videó, amelyet a család a YouTube-ra töltött fel, rövid időn belül több milliós nézettséget ért el. A hírnév nemcsak népszerűséget, hanem anyagi jólétet is hozott a Clem család számára. A híres mém NFT-változatát 2021-ben 74 000 dollárért értékesítették, ami hatalmas segítséget jelentett nekik. „Tíz évvel ezelőtt nagyon szegények voltunk. Ez a pénz segített, hogy kifizessük a számlákat, felújítsuk a lakásunkat, és biztosítsuk a gyerekeink jövőjét” – mondta Katie.
Katie és férje, David több szponzori megállapodást is kötött, például a Google Pixellel, de elutazhattak egy álomnyaralásra Brazíliában, ahol Chloe a hatalmas rajongótáborával találkozott. Az anya azt mondta, az ott tapasztalt rajongás hihetetlen volt, mintha a Beatles érkezett volna meg.
Chloe hihetetlenül népszerű volt Brazíliában. Az emberek óriásplakátokon hirdették, és szó szerint százak jöttek oda hozzá, amikor Sao Paulóban sétáltunk
– mesélte Katie.
A kezdeti lelkesedés után Katie Clem felismerte, hogy a gyerekei már nem élvezik a nagy felhajtást, így egy időre visszavonultak. „Amikor láttam, hogy a gyerekeim fáradtak és elvesztették az érdeklődésüket, úgy döntöttem, abbahagyjuk” – magyarázta Katie.
Chloe, aki ma már 14 éves, nagyon éretten gondolkodik a hírnévről. „Számomra ezek a videók olyanok, mint a régi családi fotók. Nem gondolom, hogy hírességnek számítok, de jó, hogy ilyen emlékeket is gyűthettem” – mondta. Bár időnként még tartalomgyártással is foglalkozik, a család gondosan ügyel arra, hogy Chloe és nővére, Lily magánélete védve legyen.
Katie Clem ma már sokkal óvatosabban kezeli a közösségi médiát. „A gyerekeim boldogsága és biztonsága az első” – hangsúlyozta. Chloe még készít ugyan videókat, de ezeket csak a lányai engedélyével teszi közzé. „Büszke vagyok rá, hogy időben meghoztuk a szükséges döntéseket, és ma már sokkal tudatosabban éljük az életünket.”
Chloe - aki édesanyja szerint inkább introvertált, mint közösségi ember - nem foglalkozik a hírnévvel, de örül annak, hogy a mém sikere által könnyebb lett a család élete. „Nem bánok semmit” – jelentette ki határozottan.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.