Okostelefonnal ma már bárki kipróbálhatja, hogyan nézne ki más színű hajjal, más stílusú sminkkel, illetve azt is, miként mutatna tíz, húsz vagy harminc évvel idősebben. Nem csoda, hogy a szépségipar is egyre nagyobb figyelemmel fordul a mesterséges intelligencia felé.
Úgy gondolom, ez az a kapocs, ahol a szépség legközelebb kísérletezik, ugyanis ez lehetővé teszi a fogyasztó és a szépségápolási szakember közötti párbeszédet
– mondta a Euronews hírportálnak Angelica Munson New York-i digitális igazgató.
A szakember bemutatta azt a forradalmian új eszközét is, amelyet kifejezetten bőrelemzésre fejlesztettek ki. Online és személyes vásárlás esetében is csak egy szelfi készítésére és egy rövid teszt kitöltésére van szükség, az eszköz pedig elárulja, hogy milyen bőrproblémája van az illetőnek, és ezekre milyen termékeket ajánl.
A mesterséges intelligencia segít nyomon követni a bőrben bekövetkező változásokat az idő múlásával, elősegítve a bőrbetegségek, például a melanoma korai felismerését
– árulta el a Harper’s Bazaar magazinnak dr. Nowell Solish bőrgyógyász.
A mesterséges intelligencia rohamosan fejlődik, a használata pedig továbbra is előnyös az ügyfelek számára, hiszen a megfelelő bőrápoló mellett megtalálhatják azokat a hajápóló, körömápoló termékeket is, amelyek pontosan arra a problémára szolgálnak megoldással, amitől éppen szenvednek. Emellett arra is hasznos, hogy meghatározza, melyek azok a sminkárnyalatok, színek és stílusok, amelyek előnyösek az ügyfél arcformájához, színeihez és bőrtípusához.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.