Nem kellett nagy jogi csűrcsavar ahhoz, hogy a brit hercegi pár, Katalin és Vilmos hivatalosan is megvédhesse végre jó hírét. Elég volt ehhez egy-két olya céget alapítaniuk, amelynek egyik feladata, hogy a személyes márkanevüket, a brandjüket a továbbiakban megvédjék a visszaélésektől - adta hírül a Daily Mail.
Bár a hercegi pár a hagyományok értelmében nem folytat kereskedelmi tevékenységet és a cégnek (cégeknek) nem a pénzkeresés a célja, arra tökéletesen alkalmasak, hogy „befolyásolják" a kereskedelmet, vagy legalábbis annak azt a részét, amelyek az ő nevükkel, fotójukkal ellátott termékekre specializálódtak. Ez a lépés arra szolgál, hogy kiszűrjék a gagyikat, a hercegi pár számára kellemetlen perceket okozó, vagy rossz hírüket keltő árukat, így ettől kezdve csakis a cégek által hivatalosan jóváhagyott „hercegi" termékeket lehet piacra dobni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.