Akinek kevés jutott az igazi hírnévből: Estella Warren
A színésznő, modell és hivatásos szinkronúszó kanadai szépség, Estella Warrenről nem sokat hallani az utóbbi években, az ezredforduló környékén azonban nagyon népszerű volt - ő kapta például a 2001-es Majmok bolygója női főszerepét. Modellként is keresett volt: lecsapott rá többek között a Sports Illustrated, a Victoria's Secret, a Cartier, a Volvo és a Samsung is. Persze nem maradhatott ki az Estella-őrületből a Chanel sem, őt kérték fel a Luc Besson rendezte kampányvideó főszereplőjének. A reklámfilm 1998-ban készült, Estella pedig Piroska bőrébe bújik néhány perc erejéig, aki egészen Párizsig utazik egy üvegcse parfümért. Kreatív ötlet, csodás kivitelezés - épp ezt várja az ember a francia rendezőzsenitől. Estella azért is került be az összeállításunkba, mert még 1999-ben és 2000-ben is ő volt a parfüm arca. Egy időre eltűnt, 2011-ben pedig csúnya balhéba keveredett: részegen összetört három autót, majd megrugdosta az intézkedő rendőrt is. Azóta nem igazán hallat magáról a csókos szájú szépség.
Aki kiütötte Nicole Kidmant: Audrey Tautou
Az ausztrál világsztár Chanel-kampányfilmje az egyik leggiccsesebb valamennyi közül, így nem csoda, hogy 2009-ben a díva helyett egy bájos francia szépséget kért fel a világmárka. Audrey Tautou ízig-vérig francia a maga törékenységével és ártatlanságával, nem mellesleg csodaszép nő. A főszereplésével készült reklámfilmben a partnere pedig a sármos Travis Davenport modell volt, a rendező pedig az a Jean-Pierre Jeunet, akivel Audrey együtt dolgozott az Amelie csodálatos élete és a Hosszú jegyesség filmeken is. Nem csoda, hogy a Chanel Audrey-t választotta ki: Hollywood is felfigyelt már a színésznőre, aki számos díjjal és öt Oscar-jelöléssel is büszkélkedhet.
Aki megváltoztatta a Chanel-történelmet: Brad Pitt
2012-ben a Chanel gondolt egy merészet, és úgy döntött, a sort megszakítva egy férfit választ a Numero 5 arcának. Ha mi lettünk volna a Chanel nagykutyái helyében, sem tettünk volna másként: természetes volt, hogy a világ egyik legszexibb és legnépszerűbb színészét kérik fel a kampányba. A reklámfilmben a férfi kerül a középpontba, és az ő szemszögéből mutatják be a népszerű női illatot. A film kapott bőven hideget-meleget: sokan kifogásolták például azt, hogy a megszokott szuperelegáns Chanel-reklámfilmektől eltérően Brad hosszú loknijai, szakálla és egyszerű, kigombolt ingje cseppet sem illeszkedik a képbe. A fanyalgások ellenére bennünket maximálisan elvarázsolt a filmsztár, különösen a hangja, és nem bántuk, hogy nem a jólfésült úriembert játszotta. A néhány másodpercért egyébként Brad hétmillió dollárt tehetett zsebre, ez pedig minden idők egyik legmagasabb reklámfilmes gázsija.
Aki a modern nőket képviseli - Gisele Bündchen
Az évek óta legjobban kereső szupermodell, Gisele Bündchen lett az új kampányarc 2014-ben. A napokban bemutatott reklámfilmben egy olyan modern nő szerepel, aki a férfiakat megszégyenítően szörfözik, izmos és sportos, mellette gyermeket nevel, dolgozik, smink nélkül sem fél megmutatni magát, de ismeri a csábítás titkát is. Mindezt persze luxus környezetben teszi. A Baz Luhrmann rendezte filmben Gisele partnere az igen jóképű Michiel Huismann, a Trónok harca sztárja. Ő rendezte egyébként a korábbi Chanel kisfilmet is, aminek Nicole Kidman volt a főszereplője. „A Chanel-nő önmaga tud lenni a strandon, együtt van a gyerekével, kiteljesedik és inspirálja a munkája és ugyanebben az időben van egy igazi, romantikus kapcsolata – ám a Chanel-nő a végén a szerelmet választja" – vallotta Luhrmann. Persze tudjuk, hogy egy álomélet játszódik le előttünk, mi pedig irigykedhetünk is a világ egyik legszebb nőjére, Gisele-re.
A Chanel No. 5 Coco Chanel első parfümje, az illat elkészítésében nagy szerepe volt a francia-orosz származású kémikusnak, Ernest Beaux-nak. Az illat 1921 óta kicsit változott, de az eredeti parfümöt még mindig megszagolhatod, ha a versailles-i parfümmúzeumban, az Osmothèque-ban jársz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.