Bradley Cooper
Akárhányszor látjuk a színészt a vörös szőnyegen, mindig magabiztos és nagyon férfias a kisugárzása, az öltözéke pedig természetesen kifogástalan. De az igényessége azért mindenre nem terjed ki. Évekkel korábban már bevallotta, hogy nem használ dezodort. „Sokszor zuhanyozom, ez talán segít. Egyszer reggel, és aztán este. Edzés után is szoktam" – mondta Bradley. Ebben a hőségben azonban szinte mindegy, mennyit zuhanyozik...
Cameron Diaz
A gyönyörű szőke színésznőről talán senki nem mondaná meg, hogy ő sem használ izzadásgátlót, pedig már több mint 20 éve nem vásárolt ilyen terméket. „Én nem hiszek a dezodorokban... Nagyon ártalmasak. Nem használtam legalább húsz éve. Azért vagy büdös, mert izzadásgátlót használt. Hagyd el, és csak borotváld le a hónaljadat, így nem marad meg a szag" – mondta korábban Cameron Diaz.
Courteney Cox
A Jóbarátokban megismert színésznő karaktere szerint rend- és tisztaságmániás volt, Monica világában minden a higiéniáról szólt, így elképzelhetetlen lenne, hogy ő ne használjon dezodort, az azonban világos, hogy az őt játszó színésznő egyáltalán nem hasonlít rá. Courtney Cox ugyanis nem használ dezodort. „Courtney nagyon szép, de ha nincs a toppon, akkor olyan a szaga, mint egy kamionosnak és nekem ez tetszik" – mondta David Arquette, ám valamiért mégis elváltak...
Leonardo DiCaprio
Leonardo DiCaprio nemcsak a színészi teljesítménye miatt híres, hanem a környezet megóvásáért tett erőfeszítései miatt is, valamint a fiatalabb modellekkel folytatott románcai miatt, melyek rendszerint igen rövidek. Ez utóbbira talán tudjuk a magyarázatot, ugyanis a környezetvédelem miatt spórol a vízzel, vagyis nem zuhanyzik minden nap, ráadásul a dezodort is megveti.
Matthew McConaughey
Sokan a férfiak férfijának tekintik Matthew McConaughey-t, és úgy tűnik, hogy ő komolyan veszi az ezzel kapcsolatos kötelességeit, így azt is fontosnak tartja, hogy a szaga férfias legyen. Ugyan rengeteg terméket használ a megjelenése tökéletesítésére, az izzadásgátló nem tartozik ezek közé. Ő maga is bevallotta évekkel ezelőtt, hogy már körülbelül 20 éve nem dezodorozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.