Habár David Beckham a 2000-es években feltörő metroszexuális férfiideál jeles képviselője, a szemfesték, amelyet a Love magazin címlapján viselt, mégis meglepett bennünket.
A provokatív stílusáról is ismert Love magazinban korábban olyan híressé vált kampányokat láthattunk, mint Abbey Clancy meztelenkedős karácsonyi videója, Chrissy Teigen Valentin-napi mellvillantása, vagy éppen Palvin Barbi Elemi ösztönből kölcsönzött terpesztése. A férfi smink még hiányzott a palettáról, de erre sem kellett sokat várni.
A volt focista, David Beckham egyébként soha nem titkolta, hogy sokat foglalkozik szépségápolással, legyen szó az arcbőréről, a szakálláról vagy a hajáról. Létre is hozott egy saját kozmetikai márkát House 99 névvel, amely férfi szépségápolási termékeket kínál. Ezúttal pedig ennél is nagyobb lépést tett: még nagyobb teret követelt a szépségiparból a férfiak nevében. A magazin Instagram-oldalára posztolt kép alatt meglehetősen vegyes kommenteket lehet olvasgatni a "Még több sminket a férfiaknak!" megjegyzéstől a "Jaj, ne... miért?"-ig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.