Évek óta egyre népszerűbbek a titkokon alapuló formátumok, ezért a TV2 régóta kereste nézői számára a legmegfelelőbbet. A választás végül a már hosszú ideje sikerrel futó Mysteries in the spotlight (jogtulajdonos: Antena Group TV) showra esett, ugyanis az Antena 1 csatorna emblematikus műsora 2011-től folyamatosan képernyőn van.
A látványos showműsorban két háromfős sztárcsapat versenyez egymással: a feladatuk mindössze annyi, hogy felismerjék és leleplezzék a színpadi produkciót bemutató hírességeket.
A dolgukat azonban megnehezíti, hogy a versenyzők látványos, külsejüket elfedő monumentális jelmezekben adják elő a produkciókat, tőlük teljesen szokatlan stílusban.
A formátum legizgalmasabb eleme, hogy a sztárcsapatok, a stúdió közönsége és a televízió előtt ülő nézők egyszerre izgulhatnak, és együtt leplezhetik le a versenyzőket.
A tévénézők a TV2 Live applikáció segítségével szavazhatnak majd, hogy szerintük melyik híresség rejtőzik a jelmez alatt. Minden versenyző kiléte csak akkor derül ki, ha kiesnek a versenyből, addig szabad a találgatás.
Tavaly a Budapesten megrendezett NATPE nemzetközi televíziós műsor és filmvásáron figyeltünk fel az Antena Group műsorára, ugyanis a szakmai zsűri beválasztotta 2019 három legeredetibb formátuma közé. A kollégáim azóta azon dolgoznak, hogy a magyar nézők számára szórakoztató és igazán izgalmas formában kerüljön rövidesen képernyőre
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.