És hogy ez miként lehetséges? Íme, a magyarázat:
Egy ilyen szintű reklámnak több száz millió ember előtt hatalmas értéke van, még úgy is, ha nincs konkrét gázsija a fellépőknek, évekkel korábban például Beyoncé és Bruno Mars is ingyen vállalta a show-t.
Marc Ganis, a Sportscorp tanácsadó cég elnöke így magyarázza: „Hajlandóak ingyen fellépni, sőt, még hozzájárulnak a költségekhez is a lemezkiadók segítségével. Hatalmas a show elérése, és még a legnagyobb neveknek is jól jön az önpromózás. A halftime show a legnagyobb promóciós lehetőség egy előadónak" - írja a Forbes nyomán a Blikk.
Ha nem láttad volna az erotikától átfűtött show-t, ITT megnézheted, képgalériánkra kattintva pedig a fellépésen készült legjobb fotókat lapozhatod végig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.