Sussex hercegnője szeretné megakadályozni, hogy az archetypes (magyarul: archetípusok) szót bárki más használja, miután úgy döntött, ez lesz podcastja címe.
Markle a múlt hónapban nyújtotta be az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalánál a kérelmet, amely az archetípusok szó használatára vonatkozik. A szó egyébként az ógörögből származik, és az 1540-es években használták először az angol nyelvben.
Pontosabban a kérelmet az Archewell Audio nyújtotta be, amely a Harry és Meghan által létrehozott 11 vállalat egyike. Meghan azonban jogi kihívások elé nézhet azon cégekkel szemben, mint például a bőrápoló és tisztítószereket forgalmazó Achetypes, amely már korábban levédette ezt a nevet.
Nem ő az első, aki ilyen nyelvi csatába keveredik: az akkor még Posh Spice néven ismert Victoria Beckham 2002-ben megpróbálta megakadályozni, hogy a Peterborough United focicsapat levédesse a magának a Posh becenevet, mivel úgy gondolta, ez a szó kizárólag vele hozható kapcsolatba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.