Információk szerint Meghan Markle egy háromszavas megjegyzést tett Katalin hercegnére egy divatvita kapcsán, amely komoly feszültséget szított kettejük között. Az incidens egy divattervező miatt robbant ki: Sussex hercegnéje ugyanis Katalin mögött állt sorban az egyik neves tervező legújabb ruháiért.
Meghan Markle nagy rajongója volt a brit tervező, Erdem Moraloglu ruháinak, de sógornője, aki már régebbi vásárló volt, nála is elsőbbséget élvezett. Ez nagyon felzaklatta a most az Egyesült Államokban élő hercegnét, aki több rendezvényen is viselte a tervező ruháit, mielőtt csatlakozott volna a királyi családhoz. Meghan, miután a brit királyi család tagja lett, 2019-ig nem viselte nyilvánosan a neves tervező ruháit. Az a tény, hogy a ruhák közül először Katalin választhatott, rossz érzést keltett benne.
Meghan állítólag annyira felháborodott, hogy megkérdezte, miért kap elsőbbséget Vilmos herceg felesége, amikor „nem is királynő”.
Harry herceg korábba több részletet is elárult a kettőjük közötti feszült kapcsolatról, amely Sarolta hercegnő koszorúslány ruhája miatt robbant ki, és elmondása szerint Meghan sírva rogyott a földre az eset miatt. Harry szerint a vita nagy részben Katalin miatt történt, aki dühös volt, hogy egy napot kellett várnia, míg Meghan válaszolt a ruhával kapcsolatos kérdésére a 2018-as királyi esküvő előtt.
Már többeknek feltűnt, hogy Meghan Markle nagy bejelentéseit, az utóbbi időben termékbemutatóit mindig azokra a napokra időzíti, amikor a brit királyi családnak fontos eseménye, ünnepsége van. Csak, hogy néhány példát említsünk: a Diana Awards napján mutatta be Meghan az új életmód blogját, az 'America Riviera Orchard'-ot, valamint egy új dzsemet és kutyakekszet is a piacra dobott a Trooping the Colour ünnepség napján.
Elképzelhető, hogy az volt a szándéka, hogy kihasználja a legnépszerűbb napokat. Azonban, ha az én ügyfelem lenne, azt tanácsoltam volna neki, hogy vegye figyelembe a potenciális hátrányokat is, ha ezeket, a királyi család számára fontos napokat, kihasználja
- magyarázta a szakértő, aki szerint számos stratégia létezik a figyelem felkeltésére, és a legnagyobb hatást úgy lehetne elérni, ha kreatív és hiteles lenne – ez azonban egyik sem valósult meg Meghan Markle esetében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.