Nem is olyan régen az Olsen ikrek mindenhol ott voltak. A lányok annyira népszerűek voltak egy időben, hogy saját „Mary-Kate és Ashley” babáik és egyéb árucikkeik is megjelentek. Azonban Hollywood gyorsan változik, és a 38 éves ikrek idővel eltűntek a reflektorfényből, miközben fiatalabb testvérük, Elizabeth Olsen népszerűsége felülmúlta az övékét, köszönhetően Wanda Maximoff szerepének a Marvel Cinematic Universe-ben.
Az elmúlt években a testvérpár csendes életvitele miatt a rajongók találgatni kezdtek, hogy vajon merre járhatnak. Egy rajongó például így írt a közösségi médiában: „Szeretném, ha Mary-Kate és Ashley újra előbújnának. Ideje lenne.” Egy másik személy a Twitteren így fogalmazott: „Hol van Mary-Kate és Ashley Olsen? Korábban alig vártam, hogy lássam őket a Met-gálán. Már egy pár éve nem tűntek fel.” Egy harmadik hozzászóló pedig Elizabeth Olsen His Three Daughters című filmjére reagálva kérdezte: „Hol van Mary-Kate és Ashley Olsen?”
A rajongóknak azonban nem kell aggódniuk, hiszen a testvérek nemrég sikeres divatmárkájukról adtak interjút. Akik nem tudják: az ikrek a 2006-ban alapított luxusmárka, The Row mögött állnak, amely kifinomult, alapdarabokat kínál. A The Row legutóbb a párizsi divathéten is szerepelt, és nemrég megnyitották saját üzletüket a francia fővárosban.
Az üzlet megnyitását „valóra vált álomnak” nevezve a Vogue magazinnak adott interjúban a testvérek elmondták: „Évek óta kerestünk egy helyet.”
Párizsban szerettünk volna először üzletet nyitni, London előtt, de először nem találtunk megfelelő helyet. Aztán 18 hónappal ezelőtt egy barátunk felhívta a figyelmünket erre az üzletre.
Magánéletükről azonban továbbra is hallgatnak, ahogy mindig is tették. Kevés információ áll rendelkezésre Mary-Kate magánéletéről, mióta 2021-ben elvált Olivier Sarkozytól, azonban jelenleg úgy tudni, hogy egy műkereskedővel, PC Valmorbidával jár. Ashley pedig 2022 óta ál kapcsolatban Louis Eisnerrel, a párnak 2023 augusztusában született meg első gyereke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.