Már javában benne vagyunk az ünnepi szezonban, így természetes, hogy a luxusmárkák is sorra adják ki ünnepi kollekcióikat, és ezzel együtt ünnepi kampányfilmjeiket, amelyekben sokszor hírességek szerepelnek. Az idei ünnepi szezonban nagyon sok hollywoodi színésznő kapott szerepet luxusmárkák kampányaiban. Az ikonikus hölgyek, ikonikus termékekkel kerültek egy plakátra vagy videófilmbe, és ezeket a világ leghíresebb fotósai készítették. Összegyűjtöttük a szezon legjobb kampányait.
Angelina Jolie az Oscar-, Golden Globe- és Tony-díjas színésznőként nemcsak a film, színház és divat világában vált nemzetközi ikonná, hanem hatása humanitárius munkáján keresztül is érvényesül. Több mint 20 éve elkötelezetten dolgozik a menekültek és az emberi jogok védelmében. Ezútta a Tom Ford legújabb rúzsának kampányarcaként láthatjuk a plakátokon. A kampányt Mert Alas és Marcus Piggott készítette. Az alkotás egy filmes tisztelgés a női szépség és annak ereje előtt. A kampányban Jolie egy szerepre készül, aki éppoly szenvedélyesen szereti a kamerát, mint ahogyan a kamera szereti őt, aki pillantásával mindent saját világképére alakít, és magabiztosságát a Tom Ford 16 Scarlet Rouge árnyalat erejéből nyeri.
A híres francia divatház 2024-es ünnepi kampányát Versailles-ban forgatták, és egyik főszereplője A vezércsel sztárja, Anya Taylor-Joy. A filmben Joy és a modell Deva Cassel, akik a Dior nagykövetei is, a legpazarabb bálokat XIV. Lajos Párizs melletti palotájában rendezik a divatház 2021-es haute couture ruháiba öltözve. A figyelem középpontjában természetesen az ajándékozás áll, és a kifogástalan sminkek, amelyeket a Dior Beauty kreatív és arculati igazgatója, Peter Philips készített.
Miközben Joy, Cassel és a partizók az aranyozott báltermekben táncolják végig az éjszakát, a Dior Beauty számos terméke csillog a képernyőn, köztük a Dior Sauvage, a Miss Dior és a J'Adore parfümök, valamint az ünnepi smink és bőrápolási kollekció darabjai, és a különleges motívummal készült ajándékdobozok.
Pamela Anderson vadonatúj filmjének és smink nélküli megjelenésének köszönhetően egyre nagyobb népszerűségnek örvend, és már korábban bejelentete, hogy a Pandora ékszermárka nagykövete is. Ezúttal a márka karácsonyi kampányában kapott újabb szerepet. A márkanagykövetek, Pamela Anderson, valamint Chloe és Halle Bailey testvérek, Agyness Deyn és Jocelyn Corona modellek mellett szerepelnek a kampányban. Az ünnepi kampány a Pandora „Be Love” kampányának folytatása, amely az év elején debütált.
Ariana Grande énekesnő és színésznő a Swarovski legújabb nagykövete. A Grammy-díjas énekesnő, dalszerző és színésznő lélegzetelállító előadásaival és hihetetlen hangterjedelmével vált híressé. Az új kampánya a popkultúra két ikonját egyesíti. Ariana stílusa az évtizedek alatt sokat fejlődött, bátran kísérletezik a divattal, ékszerekkel és merész sminkekkel. Ariana igazi globális stílusikon, aki izgalmas kreatív utazásra indul a Swarovski divatházzal. A kampány célja a stílus, a kreativitás és az ékszermárka határainak bővítése is. A kampányt a híres fotós páros, Mert Alas és Marcus Piggott készítette.
Emma Louise Corrin a tökéletes a Miu Miu arc. A márka ünnepi kampányának főszereplője a Netflix A Korona címá sorozat fiatal Diana hercegnője, akit Lengua fotózott és Lotta Volkova stylist öltöztetett. A képek egyszerre kortárs hangvételűek és antik ihletésűek, Corrin tompa arcbőre és csillogó kék szempillái egy vintage, ünnepi képeslap témáját tükrözik. A márka legkedveltebb táskái - az Arcadie, az Aventure, a Penny és a Wander - mellett a márka felismerhetően éles, elegáns öltözékei is szerepelnek. A Miu Miu a Lyst szerint jelenleg a legnépszerűbb márka.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.