A nagyszabású kampány február 17-én indul, amelyet Magyarország mellett kilenc másik országra is kiterjesztenek. A promóció keretében több mint ezer nyereményt sorsolnak ki, köztük egy luxusautót is. A legkülönlegesebb díj azonban nem az autó, hanem maga Michele Morrone, akivel a szerencsés egy közös vacsorát is elkölthet, ráadásul Olaszországban.
Csupán annyit kell tenned, ha elmúltál 18 éves, hogy vásárolsz egy limitált kiadású energiaitalt, regisztrálsz egy oldalon és feltöltöd a kódot. Figyelem! Őrizd meg a nyitófület, hogy bizonyítani tudd, ha nyertél.
A 365 nap című Netflix-film sztárja Magyarországon is rendszeresen megfordul, itt forgatta a szóban forgó reklámkampányt is — ebben látható Fésűs Nelly lányával, Horváth Csengével is.
A színész nem először vesz részt nagyszabású reklámkampányban. Az elmúlt években több reklámfilmben is szerepelt, és legutóbb Megan Foxszal dolgozott együtt a Subservience című filmen, amelynek európai premierjét Budapesten, egy plázában tartották. Jelenleg Anthony Hopkins oldalán dolgozik a Maserati: The Brothers című életrajzi drámán, amelyben olyan sztárok is szerepelnek, mint Andy Garcia, Jessica Alba és Salvatore Esposito. A film Alfieri Maserati történetét meséli el, aki testvéreivel együtt 1914-ben megalapította a világhírű olasz luxusautómárkát. Morrone alakítja Alfieri Maseratit, míg Anthony Hopkins a testvérek pénzügyi támogatójának szerepét tölti be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.