A Cannes-ban felvonuló színésznők között eddig Rachel McAdams az abszolút favorit. Az elragadó, üde szépségű színésznő már több ruhában is felvonult Cannes-ban, nekünk mégis az a hófehér, virágapplikációkkal díszített Maxime Simoens ruha a kedvencünk, amit az első napon viselt.
"Miért? Miért? Miért?" - ez volt az első gondolatunk, amikor megláttuk Penelope Cruzt. Tavaszi üdeségről szó sincs, amikor az ruhájáról beszélünk. A boldogságtól ragyogó színésznő valamiért betegesen ragaszkodik a feketéhez és az idei őszi (!) kollekció darabjaihoz. Ez a szlávos, oroszos beütésű Emilio Pucci ruha túl komor és merev a napfényes Cannes-hoz. Ez alkalommal a színésznőt nem engedjük át a stílusvizsgán.
Nem csak Penelope Cruz ragaszkodik az őszi kollekciók darabjaihoz. Értjük mi, hogy ez a tervezőknek reklám, és az csak jó, ha már tavasz közepén az őszi ruhákról szól minden, de azért elég hervasztó látvány a sok komor színű darab. Keira Knightley Valentino ruhája pedig a rossznál is rosszabb választás, úgy néz ki, mint a saját nagymamája. Nemcsak a színe miatt, hanem bizony a szabása sem túl előnyös akkor, ha valakinek szúnyogcsípésnyi cicijei vannak.
Rajongásunk Cannes-on kívül is egy fehér ruha láttán lángolt fel. Rosie Huntington-Whiteley, a Victoria's Secret modelljének MaxMara ruhájában ugyan jóval kevesebb a cukiságfaktor és több a szexualitás, mégsem közönséges az összhatás. Pedig a bátor szabásvonal, a kócos haj és a párducmintás táska egyértelmű utalás a vadmacska énre, amelyet a sok fehér csillapít le. Bár sokan nem tudják magukon elképzelni, azért abban megegyezhetünk, hogy a modell csillagos ötössel távozhat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.