Hozzád hasonlóan mára mi is a legnagyobb természetességgel mondjuk a pénztárnál: "Köszönöm, nem kérek nylonszatyrot." A táskánkban ugyanis ott lapul a kedvenc színes bevásárlószatyrunk, amely strapabíró és mosható, és természetes újrahasznosított anyagból készült. Olyan szép, hogy eszünkbe sem jut: előző életét PET-palacként tengette. A környezetvédelem persze csak az egyik dolog, amiért szeretjük. Az utóbbi időben megtanultuk azt is, ahogy az egészséges is lehet finom, úgy a környezettudatos is lehet szép, sőt, übertrendi is. Nagy szerepe volt ebben Karl Lagerfeldnek és a legnagyobb luxusmárkáknak - igaz, először csak közvetve.
Amikor 2009-ben Jessica Kagan Cushman piacra dobta a "My other bag is..." vászontáskakollekciót, a világ fashionistái megvadultak a "My other bag is Chanel" vagy "My other bag is Gucci" feliratú vászonszatyorért. Ugyanabban az évben egy francia divatmárka, a Naco Paris egy jellegtelen (és bárhol kapható) szatyorra a "Karl who?" feliratot nyomtatta. Karl Lagerfeld, a Chanel ház vezető tervezője vette a lapot - és megvette a táskát. Nem sokkal később ezzel fotózták le az utcán. A "Karl who?" szatyor sikere azóta is töretlen. Az eredetiért 65 eurót kérnek, de azért lássuk be, egy kis kézügyességgel és egy tégely textilfestékkel fillérekért elkészíthetjük magunknak. Az ötlet viszont valóban fergeteges. Ha szétnézünk a hazai tervezők kínálatában, náluk is találunk hasonlóan vicces darabokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.