fashion week üzlet márka
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Ha H&M van, minden van. Évekkel ezelőtt valóban így gondoltuk, hiszen aki egyszer is megfordult külföldön, belátta, hogy a svéd üzletlánc ruháival és kiegészítőivel könnyebb lépést tartani a divattal. Azt gondolnánk, mióta itthon is jelen vannak a legnagyobb fast fashion márkák, mint a Mango, a Zara, a C&A és társaik, nem lehet okunk panaszra. Azért ha bennünket kérdeztek, tudnánk néhány olyan márkát felsorolni, amelyek elférnének még a magyar piacon. Íme, a Life.hu szerkesztőségének szubjektív listája.

Massimo Dutti

Akinek nap mint nap megbeszélésről megbeszélésre, üzleti ebédre, tárgyalásra kell járnia, az valószínűleg kevesebbet bosszankodna a ruhatára összeállításán, ha jelen lenne itthon is a Massimo Dutti. Az Inditex csoport eredetileg kizárólag férfiruhákkal foglalkozó márkája egy ideje női és gyerekruhákat is gyárt. A női ruhák között pedig az elegáns, stílusos urbanista vonal az egyik legerősebb. Bár magasabb árkategóriába tartoznak, mint a Zara, állítólag a ruhák minősége is lényegesen jobb. Ráadásul szeptember elejétől nyílik a webshopjuk, így egy lépéssel közelebb kerülnek hozzánk.

www.massimodutti.com
www.massimodutti.com



Monki

A Monki a H&M rosszcsont kistestvére: rebellis, alternatív, éppen ezért sokkal kevesebb embernek jön be. A kiegészítőkben nagyon izmos, így aki a ruhákra nemet is mond, az még mindig tud miből válogatni. Érdemes rákeresni a kampányfilmjeikre is a vizuális élményért.

www.monki.com
www.monki.com



Victoria's Secret

Izzadt, dadogott és vörösödött Roy Raymond, aki a feleségének szeretett volna fehérneműt vásárolni. Az üzleti iskolát végzett fiatalember nem akart butaságokat kérdezni, nem akarta, hogy kioktassák vagy kinevessék. Valószínűleg több férfitársával is beszélt, mire megbizonyosodott arról: tényleg szükség van egy olyan fehérneműboltra, ahol a férfiak nem érzik magukat zavarban. 1977-ben nyitotta meg az első Victoria's Secret fehérneműüzletet, amelyhez hamarosan egy csomagküldő szolgálat is tartozott. A cég sikere töretlen, a minden év szeptemberében megrendezett éves fehérnemű-bemutató a divatvilág egyik leglátványosabb eseménye, a Victoria's Secret istállóból kikerülő modelleknek gyémántokkal kikövezett útjuk van a sztárvilágig. Legnagyobb előnyük, hogy a háziasszonyoktól kezdve a vadmacska típusú nőkig lefedik a kínálatot. A fehérnemű mellett pedig fürdőruhát, ruhákat, piperecikkeket és cipőket is árulnak. Néha-néha szívesen elmerülnénk ebben a kliséktől sem mentes világban.

www.victoriassecret.com
www.victoriassecret.com



Anthropologie

A Victoria's Secrethez hasonlóan szintén amerikai, de semmi köze a csábító kellékekhez és a klisékhez. Az Anthropologie a boldog békeidők romantikus világába repít bennünket. A megannyi ruhadarab és csecsebecse a tüchtig otthont teremtő magazinéletű nők öltözködési és lakberendezési problémáit könnyíti meg elsősorban. Kis adagban viszont bármelyik szekrényben elfér egy kis csecsebecse. Ne feledkezzünk meg a lakásról sem, hiszen a lakásdekor kínálatban bármit megtalálhatunk a virágos kancsóktól kezdve, a nyulas szalvétagyűrűn át a habos párnákig és zuhanyfüggönyökig.

www.antrophologie.eu
www.antrophologie.eu



GAP és Banana Republic

A GAP az egyik legnagyobb és legismertebb márka (a Chanel és a Valentino mellett benne van az első tízben), egyelőre mégsem vetette meg a lábát itthon. Pedig akkor ki lennénk segítve a jó minőségű basic darabokkal, amely a cég egyik legnagyobb erőssége. A GAP több saját almárkát birtokol, melyek közül a legmagasabbra pozicionált a Banana Republic, amely 2011 augusztusában a Mad Men - Reklámőrültek sorozat ihlette kapszulakollekcióval jelentkezik. Most sajnáljuk igazán, hogy nincsenek itt.

www.fashionising.com
www.fashionising.com



Monsoon Accessories

Jaj annak, aki egyszer betéved egy Monsoon Accessories üzletbe. Az biztos, hogy egy ilyen rogyásig megpakolt kincseskuckóból nehéz távozni üres kézzel. Pedig aki ráveszi magát, hogy átrágja magát a bizsukból, kendőkből, hajékekből, táskákból, bikinikből, cipőkből és ruhákból álló kínálaton, az megérdemel valamilyen bohém apróságot. A bohémság ugyanis mindig jelen volt a márka történetében. 1972-ben az első, Portobello Roadon lévő üzletben Rádzsásztánból és Afganisztánból érkező ruhákat és etnó ékszereket, kiegészítőket forgalmaztak először. Minket azért a mai kínálat jobban érdekelne.

www.accesorize.com
www.accesorize.com



Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.