baklövés fashion week balhé Beyoncé énekesnő
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Káprázatos hang, formás domborulatok, stílusérzék és kifinomultság. Ő Beyoncé Giselle Knowles. Egy igazi nagyágyú a popszakmában, sőt a divat és a szépség világában is. Öngólok persze még így is becsúszhatnak. A Life.hu Divatbotrányok sorozatában ezúttal ezekről olvashattok. 

Az énekesnő már kisiskolásként aranytorkú kórista hírében állt, aki él-hal a színpadért és a táncért. Pár év elteltével barátnőivel megalapította a Girl's Time nevű együttest, melyre nem sokkal később a Columbia Records figyelt fel. Így született meg a '90-es évek egyik legsikeresebb lánybandája, a Destiny's Child.

Forrás: AFP
Forrás: AFP

A formáció végül szólókarrierbe torkollt. Beyoncé pályafutása pedig első albuma, a Dangerously In Love óta töretlenül ível felfelé.
Saját bevallása szerint a munka megszállottja. Nem csoda hát, hogy rendkívül sikeres üzletasszony is. Tehetségét nemcsak a zeneiparban és a filmvásznon bizonyította, saját ruhamárkát is alapított, mely a House of Deréon nevet viseli. Divat iránti szenvedélyét persze volt kitől örökölnie. Édesanyja, Tina Knowles a stílusérzékét már a Destiny's Childnak tervezett fellépőruháknál is megcsillogtatta.

Forrás: AFP
Forrás: AFP

Beyoncé nagymamája pedig, Agnez Deréon - az ő emlékét a vállalat neve is őrzi - egykor varrónőként dolgozott. A House of Deréon kollekcióit a család három generációjának nőtagjai ihlették.

Forrás: Facebook/Destiny's Child

Ízlésből és maximalizmusból nincs hiány, azonban Beyoncé és menedzsmentje sem tévedhetetlen. Ezt példázza az énekesnő és a francia kozmetikai óriás esete is. Ugyanis az amerikai Elle magazinban megjelent egy hirdetés, melyben a cég akkori reklámarca, Beyoncé népszerűsítette a L'Oréal hajvilágosító festékét, a Feriát. A kritikusok persze azonnal lecsaptak a botrányos képmódosításra. Sokkolónak tartották a végtelenségig sápasztott énekesnőt, aki úgy festett a fotókon, mint önmagának fehér mása. Afroamerikai és kreol felmenői révén ez csak a Photoshop mágusainak műve lehetett. A cég persze tagadta a feltételezést. Mindez azért is volt furcsa, mert valamivel korábban jelent meg a Vogue "fekete száma". Jelképezve azt, hogy a világ és a divat is mennyire nyitottá vált a színes bőrű sztárokra és modellekre.

Forrás: www.destinysrehab.com, AFP
Forrás: www.destinysrehab.com, AFP

Öngólnak minősíthetjük a H&M számára készített fürdőruháinak reklámfotóit is. Igéző tekintet, ragyogó bőr, csodás smink és szemrevaló bikinik. Ez nem is vitás. A gondok deréktájon kezdődnek. Itt viszont már szép számmal. Az énekesnő csípőjét, combjait és hátsóját tulajdonképpen összevissza Photoshoppolták. Elvettek innen, elvettek onnan, de a végeredmény a három képen egészen különböző. A retus "művészeinek" munkája nemcsak nevetségesnek, de értelmetlennek is tűnik. Beyoncé hangja mellett gömbölyded formái is összefonódtak nevével. Vagy talán mégsem?

Forrás: www.hm.com
Forrás: www.hm.com

Az énekesnő legutóbbi világ körüli turnéja teljesen más, mint az eddigiek. A koncertjeiről ugyanis kitiltotta a fotósokat. Ennek pedig bizonyára néhány, a Super Bowlon készült kép állhat a hátterében. Hiszen megtörtént a lehetetlen: Beyoncéról előnytelen képek jelentek meg, ez pedig többé nem fordulhat elő. Az énekesnő sajtósa már meg is tette a szükséges lépéseket, több-kevesebb sikerrel.

Forrás: AFP
Forrás: AFP

Ezek után a hivatásosak a regisztrációjukat követően tölthetnek le két-három képet, melyeket a stáb utazó fotósa készít. Természetesen az ügynökségek máris igényt tartanak az önjelölt fotósok telefonnal lőtt képeire. Ezek is izgalmas felvételeknek ígérkeznek, az kétségtelen.

Forrás: [origo]
Forrás: [origo]
Kövesd a StílusZsarut a Facebookon!


A StílusZsaru mindig figyel és rajta tartja a szemét a sztárokon és stílusikonokon, valamint azok ruháin is. Követi a legdurvább stílusbakikat és elkalauzol a divat világában.


IRÁNY A FACEBOOK ÉS A STÍLUSZSARU OLDAL!




Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.