Az énekesnő már kisiskolásként aranytorkú kórista hírében állt, aki él-hal a színpadért és a táncért. Pár év elteltével barátnőivel megalapította a Girl's Time nevű együttest, melyre nem sokkal később a Columbia Records figyelt fel. Így született meg a '90-es évek egyik legsikeresebb lánybandája, a Destiny's Child.
A formáció végül szólókarrierbe torkollt. Beyoncé pályafutása pedig első albuma, a Dangerously In Love óta töretlenül ível felfelé.
Saját bevallása szerint a munka megszállottja. Nem csoda hát, hogy rendkívül sikeres üzletasszony is. Tehetségét nemcsak a zeneiparban és a filmvásznon bizonyította, saját ruhamárkát is alapított, mely a House of Deréon nevet viseli. Divat iránti szenvedélyét persze volt kitől örökölnie. Édesanyja, Tina Knowles a stílusérzékét már a Destiny's Childnak tervezett fellépőruháknál is megcsillogtatta.
Beyoncé nagymamája pedig, Agnez Deréon - az ő emlékét a vállalat neve is őrzi - egykor varrónőként dolgozott. A House of Deréon kollekcióit a család három generációjának nőtagjai ihlették.
Ízlésből és maximalizmusból nincs hiány, azonban Beyoncé és menedzsmentje sem tévedhetetlen. Ezt példázza az énekesnő és a francia kozmetikai óriás esete is. Ugyanis az amerikai Elle magazinban megjelent egy hirdetés, melyben a cég akkori reklámarca, Beyoncé népszerűsítette a L'Oréal hajvilágosító festékét, a Feriát. A kritikusok persze azonnal lecsaptak a botrányos képmódosításra. Sokkolónak tartották a végtelenségig sápasztott énekesnőt, aki úgy festett a fotókon, mint önmagának fehér mása. Afroamerikai és kreol felmenői révén ez csak a Photoshop mágusainak műve lehetett. A cég persze tagadta a feltételezést. Mindez azért is volt furcsa, mert valamivel korábban jelent meg a Vogue "fekete száma". Jelképezve azt, hogy a világ és a divat is mennyire nyitottá vált a színes bőrű sztárokra és modellekre.
Öngólnak minősíthetjük a H&M számára készített fürdőruháinak reklámfotóit is. Igéző tekintet, ragyogó bőr, csodás smink és szemrevaló bikinik. Ez nem is vitás. A gondok deréktájon kezdődnek. Itt viszont már szép számmal. Az énekesnő csípőjét, combjait és hátsóját tulajdonképpen összevissza Photoshoppolták. Elvettek innen, elvettek onnan, de a végeredmény a három képen egészen különböző. A retus "művészeinek" munkája nemcsak nevetségesnek, de értelmetlennek is tűnik. Beyoncé hangja mellett gömbölyded formái is összefonódtak nevével. Vagy talán mégsem?
Az énekesnő legutóbbi világ körüli turnéja teljesen más, mint az eddigiek. A koncertjeiről ugyanis kitiltotta a fotósokat. Ennek pedig bizonyára néhány, a Super Bowlon készült kép állhat a hátterében. Hiszen megtörtént a lehetetlen: Beyoncéról előnytelen képek jelentek meg, ez pedig többé nem fordulhat elő. Az énekesnő sajtósa már meg is tette a szükséges lépéseket, több-kevesebb sikerrel.
Ezek után a hivatásosak a regisztrációjukat követően tölthetnek le két-három képet, melyeket a stáb utazó fotósa készít. Természetesen az ügynökségek máris igényt tartanak az önjelölt fotósok telefonnal lőtt képeire. Ezek is izgalmas felvételeknek ígérkeznek, az kétségtelen.
Kövesd a StílusZsarut a Facebookon! A StílusZsaru mindig figyel és rajta tartja a szemét a sztárokon és stílusikonokon, valamint azok ruháin is. Követi a legdurvább stílusbakikat és elkalauzol a divat világában. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.