Ellie Goldstein, a fiatal zsidó származású lány 2002-ben, Ilfordban született. Már kislányként is imádott szerepelni, és mindig élvezte, ha a figyelem középpontjában lehet.
Táncolt, énekelt és úgy vonult fel-alá a nappaliban, mintha az valóban egy kifutóval érne fel. Sosem hagyta, hogy a betegsége negatív befolyással legyen az életére.
Még nem volt 15 éves, amikor édesanyja hallott egy fogyatékossággal élő fiatalokat támogató modellügynökségről, a Zedebee Managementről. Elvitte oda Ellie-t, és a találkozó olyannyira jól sikerült, hogy a szerződéskötés azonnal megtörtént, így nem sokkal később elkezdődhetett a közös munka.
Három év alatt akkora karriert futott be, hogy a modellszakmában nincs, aki ne ismerné Ellie Goldstein nevét. Számos nagy múltú márkával és branddel dolgozott együtt, mint a Nike, a Primark, a Vodafone vagy az Adidas.
„Annyi kampányban vehettem részt, hogy minden munkámat nehéz számontartani. De az biztos, hogy a Hollisterrel szívesen dolgoznék" – nyilatkozta nevetve a modell.
Aztán jött 2020, amikor a Gucci Beauty őt választotta a legújabb kampányarcának. A projekt célja a társadalmi érzékenyítés volt, illetve hogy erősítse a Down-szindrómás modellek jelenlétét a divatiparban.
Korábban Ellie Goldstein őszintén mesélt a sikereivel kapcsolatos érzéseiről:
„Izgalmas és megtisztelő az Év Nőjének lenni, hiszen már 15 éves korom óta modellkedéssel akartam foglalkozni. Elmondtam anyának, és ahelyett, hogy elvette volna a kedvem, ő mindig támogatott és segített modellügynökséget szerezni. Szeretek a magazinok címlapján szerepelni és élvezem a forgatásokat, vagy azt is, ha interjút adhatok. Remélem, hogy másokat is ösztönözhetek arra, hogy kövessék az álmaikat".
A modell egyébként szeret sminkelni és kísérletezni a színekkel, de a haját és a szettet inkább a szakemberre bízza. Ellie a kamerák előtt érzi a legotthonosabban magát, ami nemcsak szereplési vágyból fakad, hanem abból is, hogy kisugárzása, mosolya és bájossága mindenkit elvarázsol.
A kampány és Ellie személyisége híven képes átadni a Gucci üzenetét, ami önmagunk és egymás elfogadásáról, valamint saját nőiességünk megéléséről szól.
Ellie mellett a divatszakma több Down-szindrómával élő modellt is foglalkoztat, mint például Madeline Stuart, Kate Grant, vagy Chelsea Werner, aki az American Eagle fehérnemű kampányában szerepelt 2018-ban.
A divatszakmában egykor elképzelhetetlen volt, hogy megfelelő alkatú és magasságú lányokon kívül más is megjelenjen a magazinok címlapján. Mára ez az elgondolás rengeteget változott, és a divatcégek előszeretettel dolgoznak olyan modellekkel is, akik például nem felelnek meg a 90-60-90-es aránynak, vagy a külsejük valamilyen szempontból különlegesnek számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.