A Cruise Train designját Ken Okuyama neves designer álmodta meg, aki több luxusautó tervezésében is részt vett; dolgozott többek között a General Motorsnak, a Porschénak, a Ferrarinak és a Maseratinak is. Az általa tervezett Ferrari Rossa 2000-ben „The Best Concept Car of the Year” díjat nyert. Az elmúlt években több különleges vonat designja is az ő nevéhez fűződik, de saját designercégében humanoid robotoktól kezdve bútorokon keresztül napszemüvegekig sok mindent tervez.
Nem meglepő, hogy a 34 fő szállítására alkalmas vonat külsején is megjelennek a luxusautók ihlette hatalmas üvegpaneles ablakok és tetők. A tervező koncepciója az utazó számára a mozgó táj dinamizmusának „átadása” és az utazás során szerezhető élmények maximalizálása volt. A vonat alapvetően modern designján jól megfigyelhetők az aprólékos és elegáns japán esztétikai elemek a kényelem és szellősség jegyében.
A 10 kocsis vonat nem csak külsejében lesz különleges, szinte minden megtalálható benne, ami egy szállodában is elérhető, például étterem, bár, illetve exkluzív galériás hálószobák, természetesen saját fürdőszobával. Összesen 16 szoba található a vonaton, ezekből a deluxe suite egy teljes kocsit, a további 15 szoba pedig 5 vagont tesz ki. Az étkezőkocsiban az adott évszakhoz illő helyi ételeket szolgálnak majd fel a vendégek számára. A közösségi térként funkcionáló lounge kocsi hatalmas nyitott tere, az egész vonatra jellemző organikus ablakok ideális hangulatot teremtenek a laza beszélgetésekhez. Ez nem véletlen, hiszen Ken Okuyamának pontosan ez volt a célja, az ő szavaival élve: „Tegyük lehetővé az utasok számára, hogy élvezhessék az idő és tér változását”.
„A japán vasúti rendszer a világon egyedülálló. Jellemzője a tökéletes pontosság és a szerelvények makulátlan tisztasága. A vasúthálózat kifogástalanul lefedi az ország egész területét, így vonaton utazva kényelmesen és gyorsan érhető el úti célunk. A gyorsaságát legjobban a legtöbbek által megtett út, a Tokió-Kiotó szakasz (513 km) bizonyítja, aminek megtétele mindössze 2,5 órát vesz igénybe” – árulta el nekünk Simon Karolina, a Japánspecialista utazási iroda vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.