„Két munkát vállalt ebben az évben, amivel 3 millió eurót keresett" – nyilatkozta a híres papa, aki nem hagyja, hogy kedvence bármilyen feladatot elvállaljon. „Nem engedem például, hogy ételeket reklámozzon. Ő túlságosan kifinomult ahhoz. Túlságosan különleges" – áradozott a tervező.
Így Choupette, papája rendelkezései szerint, például olyan márkáknak dolgozik, mint a Chanel, de reklámozott már Németországban menő kocsikat, Japánban pedig szépségtermékeket. Ez utóbbi nem is akármilyen közreműködés volt: a Shu Uemura luxusmárka tervezett egy teljesen különálló kollekciót, amelyet Choupette inspirált, és természetesen ő is promotált. Egyébként az Instagramon is komoly rajongótábora van, 55 ezren követik a luxusmacska kalandjait.
Karl, a divatisten
Lófarok, napszemüveg, fekete-fehér sikk és legendás beszólások - ez mind Karl Lagerfeld, akiről írásunkat ide kattintva olvashatjátok el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.