Megéri férfiaknak tervezni a divatot Amerikában - állítja a The Huffington Post bloggere néhány friss kutatás adataira hivatkozva.
Eszerint a férfiakat sokkal inkább érdekli, mit vásárolnak, és több ruhát is rendelnek online, mint műszaki cikkeket vagy esetleg sört. Ráadásul itt vannak ezek a bizonyos gyűjtőfogalmak, mint a metroszexuálisok, akiknek helyét azóta átvették a spornószexuálisok, majd kozmopolita favágók, vagyis a lumberszexuálisok és a többiek, akik szintén nagy gondot fordítanak külső megjelenésükre.
A többi divatfővárosban már rendeznek külön férfidivatheteket a sima divathetek előtt, ehhez csatlakozott New York is, ahol körülbelül 60 divatmárka és dizájner mutatta be a héten a jövő évi tavaszi-nyári kollekciójukat.
„Az amerikai férfidivat még soha nem volt ennyire erős és kreatív, mint most"
Ismerős arcok is feltűntek az első New York-i férfidivathéten. A szerdai Anvezino + Getty showján ott volt az erdélyi származású, Ausztriában élő Benedek Benjámin:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.