Az American Eagle ruhagyártó cég egy évvel ezelőtt döntött úgy, hogy a #AerieReal kampányában fotózott modellek képein semmilyen módosítást nem végezhetnek, és így kell megjelenniük a reklámokban.
Az anyajegyek, hegek és tetoválások mind látszanak, és még inkább valóságossá teszik a képeket. A kampány után rengeteg pozitív reakció érkezett, és a vállalat megkapta az Amerikai Nemzeti Táplálkozási Zavar Egyesület oklevelét is.
Úgy tűnik, a cég is sokat profitált a dologból, hiszen az Aerie termékeinek eladása 9 százalékkal nőtt a kampány óta – írja az Independent. Kicsit jobban átnézegettük a képeket, és kicsit átverve is érezzük magunkat. Ha megfigyeljük, a modellek 95 százaléka akár a Victoria's Secret modellje is lehetne, így többségében ugyanazt a nőideállt láthatjuk, csak retusálás nélkül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.