Egy webshop olyan ötlettel rukkolt elő, amivel tényleg nem kellett volna! Egy műbőr hatású sortot reklámoztak, ám egy vékony nővel, aki csak a nadrág egyik szárába bújt bele. Nem tudjuk, mi volt a cél, de az biztos, hogy ezzel a poénnal pont az ellenkezőjét érték el annak, amit szerettek volna.
Ez azért is érthetetlen, mert pozitív változáson ment át a plus-size lányok megítélése a divatvilágban. Egyes márkák például ducibb lányokkal reklámozzák termékeiket, legutóbb például Ashley Graham mutatta meg teltebb idomait egy fehérneműkampányban. De plus-size modellt választott szépségtermékei arcául a Christian Louboutin divatház is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.