Dániában fogy a lakosság, egyre kevesebb gyerek születik. Éppen ezért a a Spies Travel utazási iroda munkatársai elkezdtek gondolkodni azon, hogy lehetne ezt a problémát megoldani, miközben ők még profitot is termelnek. Ekkor született ennek a reklámnak az ötlete:
A kisfilmben azokat a nagyszülői korban lépő polgárokat szólították meg, akik már nagyon szerettek volna unokát. Arra buzdították őket, hogy küldjék el a gyerekeiket és azok szerelmét, házastársát nyaralni. A nyaralások alkalmával ugyanis a párok 51 százalékkal többet szexelnek, mint a hétköznapokban, így megnő az esély arra, hogy gyerekük születik.
Az akció sikeresnek bizonyult, ugyanis a reklám hatására 1200-zal több baba született Dániában, mint az előző évben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.