A Harvard Egyetem munkatársai szerint a virtuális valóságra épülő játék egy időre valóban kiűzte a felnőtteket a fotelből, de az eredmény egyáltalán nem nevezhető tartósnak. A játék lényege, hogy különféle területekre vigye el a felhasználót, ahol aztán a kis színes szörnyecskék begyűjthetők. A szakemberek 1200 okostelefon-felhasználóval töltettek ki egy online kérdőívet, akiknek életkora 18 és 35 év között alakult 2016 augusztusában. Kiderült, hogy a válaszadók fele „trainer szinten" játszott, ami nagyjából két óra séta után elérhető szint.
A játékosok átlagos lépésszáma a játék első hetében 955 lépéssel nőtt, ami nagyjából napi 11 perc sétának felel meg. Ez a WHO által ajánlott mozgás nagyjából felének felel meg. A szervezet heti 150 vagy annál több percet javasol sétával tölteni.
Hiába azonban a kezdeti pozitív fellendülés, az elkövetkezendő öt hétben fokozatosan csökkent a felhasználók lépésszáma, míg nem a hatodik hétre szinte mindenki ugyanarra a szintre jutott vissza, ami a játék berobbanása előtt jellemezte életét. A kutatás a BMJ Journal című szaklapban publikálták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.